Oryginalnymi rozwiązaniami będą m.in. monitorowanie pozycji jeźdźca i konia, a także automatyczne przewodniki głosowe, dostępne przy największych atrakcjach turystycznych znajdujących się na szlaku. Projekt zakłada również stworzenie kilkujęzycznego portalu internetowego, dzięki któremu turyści będą mogli wyznaczać trasy przejazdu, a także dokonywać rezerwacji i płatności za pakiety turystyczne czy noclegi.
No właśnie - będą, tylko kiedy i czy na pewno.
U nas na przykład 5 lat remontowano trasę kolejową Łódź - Warszawa, za ciężkie miliardy ciągnięte z Unii. Wszyscy dojeżdżający do pracy do Warszawy bluźnili, bo pociągi jeździły dwa razy dłużej, spóźniały się, etc. Pociągi miały jeździć o połowę krócej. Remont się skończył, a pociągi jeżdżą o 5-10 minut DŁUŻEJ niż przed remontem i nikt nic już nie mówi na ten temat. Dlatego dopóki nie zobaczę - nie uwierzę.